Linguaxes 

Vila de Corcubión 

Tamén dispoñible nos seguintes idiomas:
Corcubión
Corcubión
Corcubión
Versión para impresiónSend to friendPDF version

Localización

Corcubión42° 56' 40.83" N, 9° 11' 35.8944" W

Declarada conxunto histórico-artístico en 1984 polas súas casas nobres e a súa arquitectura popular mariñeira, con fermosas rúas de amplas galerías e balcóns mirando ao mar da Costa da Morte.

Elementos destacables son a casa de Miñones, o Pazo dos condes de Altamira, do século XV, e o castelo do Cardeal; ademais, a igrexa de San Marcos, de estilos románico e gótico mariñeiro, e a capela do Pilar, hoxe convertida en auditorio municipal.

Comentarios

Enviar un novo comentario

O contido deste campo é privado e non se amosará publicamente.
CAPTCHA
Esta pregunta faise para comprobar que es unha persoa real e impedir o envío automatizado de spam.

Redes Sociais 

Xacobeo está en

Séguenos en

Participa no noso

Esta foto fue subida por Nancy Ross en la página de Facebook del Camino XacobeoEsta foto fue subida por Al Miar en la página de Facebook del Camino XacobeoEl albergue de peregrinos Verín se encuentra en el Camino del sudeste, Vía de la Plata, en Ourense. Tiene 26 plazas y esta abierto todo el año.Película The Way de Emilio Estévez con el actor Martin SheenPelícula The Way de Emilio Estévez con el actor Martin SheenPelícula The Way de Emilio Estévez con el actor Martin SheenEsta foto fue subida por Petra Sauer en la página de Facebook del Camino XacobeoEsta foto fue subida por David Olivares Osuna en la página de Facebook del Camino XacobeoY los mejores filetes, la mejor carne con verduras, ¿qué me dices?, ¿no tiene buena pinta?Esta foto fue subida por Antonio Corredoira en la página de Facebook del Camino XacobeoPreciosa población con la que te topas al realizar el Camino Francés. En verano, mágico por su verdor, en invierno también, vestido del blanco de la nieve.Furelos es como el hijo pequeño al que todos quieren. Se encuentra en la ciudad sureña de Melide y regala estas vistas tan preciosas al paso del Camino Francés.Esta foto fue subida por Giuseppe Spada en la página de Facebook del Camino XacobeoPelícula The Way de Emilio Estévez con el actor Martin SheenEsta foto fue subida por La Nati en la página de Facebook del Camino XacobeoPelícula The Way de Emilio Estévez con el actor Martin SheenPelícula The Way de Emilio Estévez con el actor Martin SheenLas vistas desde cualquier punto de Galicia son maravillosas. Cientos de peregrinos ya lo han experimentado, ¿a qué esperas?Película The Way de Emilio Estévez con el actor Martin SheenEsta foto fue subida por José Llopis en la página de Facebook del Camino Xacobeo

No te pierdas